Marketing a prodej

Produkty zařazené v kategorii Marketing a prodej

Stránkovat po 20 40

7 principů masového marketingu - Mark Earls

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 339,00 Kč

Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způs...

8 strategií růstu - Milton Kotler, Philip Kotler

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 314,00 Kč

Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní ce...

Agenda 21 - Michael Hammer

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 365,00 Kč

Nové vydání knihy někdejšího tvůrce koncepce podnikového reengineeringu poodhaluje tajemství nejúspěšnějších podniků dneška a formuluje devět základní...

Blázinec v Silicon Valley - Antonio García Martínez

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 382,00 Kč

Investoři jsou lidé, kteří mají víc peněz než času. Zaměstnanci jsou lidé, co mají víc času než peněz. Entreprenéři jsou to svůdné mezi tím. A marketi...

Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, L...

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 254,00 Kč

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Pětice copy...

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? - Edgar K....

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 254,00 Kč

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před...

Dlouhý chvost - Chris Anderson

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 157,00 Kč

Pojmem dlouhý chvost (anglicky The Long Tail) označuje Chris Anderson změnu ekonomiky a kultury, za kterou stojí internet. Ten totiž přesunuje zájem o...

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem - Vivien Lattenberg

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 297,00 Kč

Zúčastnili jste se někdy obchodního setkání nebo rodinné oslavy? A víte, že to byl vlastně event? Anglické slovo event označuje mimo jiné události, kt...

Hrdina nebo psanec - Margaret Mark, Carol Pearson

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 424,00 Kč

Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezen...

I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 254,00 Kč

Autor se zabývá komunikačním poradenstvím a strategickým plánováním kampaní pro významné značky působící na českém trhu. Kniha představuje historii a ...

Internetový marketing - Viktor Janouch

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 339,00 Kč

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?...

Intuitivní marketing - Miloš Toman

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 204,00 Kč

Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti ...

Intuitivní reklama - Miloš Toman

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 253,00 Kč

Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne ...

Jak mnohem lépe prodávat - Brian Tracy

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 339,00 Kč

Kniha je koncentrátem Tracyho dlouholeté obchodní praxe. Objasňuje, že prodej je především duševní hra a že úspěšný obchodník potřebuje mít psychologi...

Jak na krizi: 33 okamžitých opatření pro vaši firmu - Herman...

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 254,00 Kč

Současná krize nutí podniky přijímat opatření, která lze ihned realizovat a jež přinesou rychlé výsledky. Nečekaný a rozsáhlý pokles objemu prodeje je...

Jak účinně oslovit média - Jan Tomandl

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 297,00 Kč

Autor je dlouholetý zkušený novinář, takže ví, jaké metody a přístupy jsou úspěšné a které naopak vedou k jistému neúspěchu. pomůže vám vyvarovat se c...

Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 329,00 Kč

Autoři se věnují tomu, jak lidská mysl vnímá reklamu. Kniha je určena pro reklamní agentury a marketing manažery. Vysvětlí, jakou hemisférou vyhodnocu...

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře - Eric Siegel

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 297,00 Kč

Prediktivní analytika pro každého - i tak lze charakterizovat tuto sofistikovanou knihu, která je plně přístupná i čtenářům-neanalytikům. Obsahuje vel...

Klíčoví zákazníci a péče o ně - Ken Burnett

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 533,00 Kč

Prestižní publikace v často opomíjené oblasti klíčových zákazníků – key customers. Pro všechny ředitele podniků, obchodní ředitele, ředitele marketing...

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali - Sergio Zyman

Dostupnost: SklademZboží běžně skladem Cena: 349,00 Kč

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud...