• Úvod
  • Reklamační řád

Reklamační řád

V následujících několika odstavcích Vám poradíme, jak postupovat při zjištění závady na zboží, které Vám bylo naší firmou doručeno.

Poškozené zboží

Pokud je balík s objednaným zbožím evidentně poškozen již při předání pracovníkem pošty, či přepravní služby PPL, doporučujeme zásilku nepřevzít a informovat nás o této skutečnosti telefonicky či e-mailem, abychom mohli zásilku pro Vás opětovně vyexpedovat.

Pokud zjistíte závadu až po rozbalení zásilky, je nutno o této závadě do 3 dnů (neprodleně) po jejím obdržení informovat e-mailem, poštou či telefonicky zaměstnance naší společnosti, který Vaši objednávku vyřizoval. Jeho jméno je vždy i s příslušnými kontakty uvedeno na faktuře, kterou obdržíte společně se zbožím. Ve Vaší reklamaci vždy uveďte prosím číslo faktury a stručný popis vady.

Chybně dodané zboží

Pokud žádáte dodání chybějící části zboží, (např. součástí knihy je CD, avšak zde CD chybí), stačí tento požadavek sdělit telefonicky, e-mailem nebo písemně našemu pracovníkovi a chybějící doplněk Vám zdarma obratem dodáme. Ve Vaší reklamaci vždy opět uveďte číslo faktury a stručný popis vady.

V případě chybné expedice (na faktuře je uvedena správná kniha, ale v balíku byla doručena kniha jiná), zašlete prosím chybně zaslanou knihu s kopií faktury na naší adresu, obratem Vám zašleme knihu správnou.

Výměna a vrácení zboží

Pokud žádáte úplnou výměnu zboží, či navrácení peněz, je třeba vadnou knihu doporučeně zaslat zpět na naši adresu k rukám pracovníka, který Vaši objednávku vyřizoval. Ke knize (knihám) přiložte originál faktury a stručný popis vady s Vaším požadavkem (vrácení peněz, výměna zboží). Žádáte-li vrácení peněz, uveďte případně číslo Vašeho účtu, kam mají být peníze vráceny. Pokud tak neučiníte, zašleme Vám je složenkou. Peníze Vám budou vráceny v plné výši, kterou jste uhradil, včetně event. zaplaceného poštovného a balného (tj. částka uvedená na faktuře).

Budete-li požadovat náhradu nákladů za poštovné, které jste uhradili při vyřizování reklamace, ofoťte podací lístek od zásilky a tento obratem s popisem požadavku, číslem faktury, číslem zákazníka a číslem Vašeho účtu, na který chcete částku vrátit, zašlete k rukám pracovníka, který vyřizuje Vaši reklamaci. Pokud neuvedete číslo účtu, peníze Vám vrátíme složenkou.

Tento reklamační řád se vztahuje pouze na publikace objednané přímo v internetovém obchodě knihy-protebe.cz a v internetovém obchodě www.albatrosmedia.cz, tedy nikoli na publikace zakoupené v knihkupectví, či v jiných internetových obchodech.

V případě nejasností nás můžete kontaktovat:

Kontaktní adresa pro vrácení zásilek:

  • Albatros Media a.s., K Vypichu 468, hala č. 17, 252 16 Rudná